Platforma jest oparta na chmurze i łatwo skalowalna geograficznie.
Umożliwia łatwe logowanie za pomocą konta w serwisie społecznościowym lub email oraz automatyczne ponowne logowanie.
Zarządca może oferować najemcom i innym partnerom sponsoring usługi WiFi, miejsce reklamowe w obszarach opatrzonych logo, na stronach docelowych, na stronie centrum lub w wiadomościach email.
Ponad połowa ludzi automatycznie zamieszcza post dotyczący marki w momencie zalogowania się na swoje konto w serwisie społecznościowym. Sprzedawcy mogą dostosowywać posty zgodnie z polityką sklepu i aktualnymi ofertami. Jest to bardzo efektywne narzędzie z pogranicza marketingu wirusowego, ponieważ post zobaczą wszyscy znajomi osoby, która go zamieściła.
Nasz panel analityczny jest bardzo cennym narzedziem porównywalnym do Google Analytics. Dzięki niemu można się dowiedzieć kto kupuje w sklepie i jak długo, jak często wraca, oraz uzyskać dostęp do jego danych demograficznych.